Tråkigt väder

Känns ganska skönt att slippa solen lite nu. Jag är en sån som tycker om solen, i måttlig mängd.
Får lätt panik när det blir alldeles för varmt.
Ska strax åka till Rosita en runda. Har så förbannat tråkigt här hemma =)
Theo har sovit hela nätter nu flera nätter i rad, en hel vecka tror jag, om inte mer. Känns ganska skönt att slippa gå upp om nätterna för att ge honom nappen. Tanden håller på att titta ut nu. Får se hur det är ikväll.
Nä nu ska jag gå och packa Theos väska, och sedan ska vi åka. Skriver väl mer senare.

från igår:









Tjoo!

Kommentarer
Postat av: elina

tack gumman, det är jobbigt men ja, jag tror också han har det bättre nu... pudd o kram

2008-06-10 @ 15:54:46
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0