Varmt!!

Just nu är det 22 grader i skuggan här hemma, innan idag var det närmare 30, i solen var det till och med ÖVER 30 grader!! usch jobbigt när det är så varmt..

Jag och Theo åkte till Rosita innan, var ute en stund och kollade på när Samantha och Alexander badade, sedan gick vi in för det var alldeles för varmt ute.. Inte för att det var speciellt svalt inne heller, men man slapp solen iallafall. =)
Träffade även Fia o Johnny en stund, fick glass. Tack=)

Vi kom hem vid åtta ungefär, då blev det lite bad för Theo, både för att det behövdes och för att svalka honom lite. Nu sover han gott i sin säng, har vädrat hela dagen på övervåningen så det är svalt och skönt.

Imorgon vet jag inte ännu vad vi ska göra, det blir väl att vi är ute och leker lite, kanske går en runda. Har inte varit ute och gått sen i fredags. Får gå direkt efter frukost för sen blir det alldeles för varmt. Hoppa lite på studsmattan, kanske? =)
Eller bada? Tänkte att jag kanske skulle åka in till växjö och köpa en barnpool, vattnet blir ju varmt lite snabbare så kanske Theo kan bada ute lite. Får se hur det blir med det.

Nä nu ska jag fixa lite, det behöver bli diskat och det sköter ju inte sig självt. (tyvärr) =)

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0