Vilken kväll!

Om gårdagen:
Jag och Johan lämnade Theo hos Johans föräldrar vid halv tre ungefär, sen åkte vi till Jannice & Glenn. Vi var där vid lite i fyra. Kul att träffas igen! =) Vi grillade, spelade Wii, Guitar Hero och hade skitkul. =)
Vi åkte hem kvart över två ungefär, var hemma vid tre-tiden. Kom ju på oss själva med att smyga uppför trappan som vi gör när Theo sover.
Jannice & Glenn; Tack för en jättekul kväll!!! Puss på er!!   =D

Idag vaknade vi redan vid kvart över nio, gick ner, åt lite frukost. Sen vid tio ungefär var jag nästan nära till tårarna, så mycket saknade jag min lilla pojk. Så vi åkte hem till Johans föräldrar, men då var Lena ute och gick med Theo.. Och sen när hon väl var tillbaka så hade han somnat! Den kvarten han sov kändes som en hel evighet, jag ville inget hellre än att han skulle vakna. När han väl gjorde det så började han gråta när han såg mig och Johan. Förhoppningsvis för att han hade saknat oss.... =)

Vi blev bjudna på mat så nu är både jag, Johan och Theo proppmätta. Och äntligen har vi Theo hemma igen. De timmarna han var hos Lena och Stefan kändes som en vecka för mig. Jobbigt, men ändå skönt att vara lite barnledig.

Imorgon ska jag tydligen jobba på kvällen. Min faster Ingela ringde mig i fredags och frågade om jag kunde fixa barnvakt (johan jobbar kväll) så att jag kunde jobba på Måndag. Idag ringde hon och sa att Johnny hade lovat att vara barnvakt tydligen, men det ska väl inte hon fixa åt mig. (inget illa ment mot Johnny!) Men men. Får väl jobba imorgon då.

Nu ska jag gå och ta mig ett glas flädersaft och sätta mig framför tv:n en stund.

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0