börjar få panik

jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska klippa mig, och jag har tid imorron klockan 11.. måste bestämma mig snart.

vad tycker ni om dessa?




Jag tror det blir den övre.. kanske något längre bara. snälla någon, kommentera!


två av mina fyra katter är borta.. de sprang ut innan och jag vet inte var dom är. förhoppningsvis kommer de väl tillbaka snart, men det är missan och orvar, och de är lite halvskygga av sig. vi får väl se.. hoppas de kommer tillbaka..

Vad ska vi äta idag? får åka (eller gå) en runda till affären och se om man kommer på något gott. fisk, kanske? det var ett tag sen. torsk, tomat och purjolök i folie i ugnen, det är gott det. =) får se om det blir det.

Theos fjärde tand kikade fram igår kväll. hihi=)
hittade en bild med genomsnittsålder då tänderna kommer fram


skrev dessutom i när theo fick sina tänder.
nä nu ska vi åka till affären.

tjoo!

Kommentarer
Postat av: elina

jag tycker me den övre fast lite längre :) va roligt med bröllop, vem ska gifta sig ? du får gratta johan på has födelsedag nästa helg :D pusspuss

2008-05-13 @ 11:11:37
Postat av: Fia

hej jag tycker den övre precis som den är med färg och allt =) ljusbrun botten och blonda slingor men du gör ju som du vill =) kram

2008-05-13 @ 22:23:30
Postat av: Kristina

Han börjar verkligen bli stor nu=) Kommer snart o hälsar på er=) Hoppas kissorna kommer tillbaka=)

2008-05-14 @ 14:35:45

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0