bränt mig idag

jaa, jag har ju lyckats bränna mig, är ju dum nog att strunta i solkräm trots att jag vet mycket väl att jag är känslig mot solen.. dumma mig! men det var inte så mycket, så det är ingen större fara=) theo fick en dos solkräm igår, för då hade han t-shirt på sig. idag har han haft tröja eftersom det har blåst lite.
men jag tror han blir som johan, han bränner sig verkligen aldrig.. både johan och theo hade början till gulsot när de föddes, så kanske blir theo också en som lätt blir brun. jag har ju vansinnigt svårt att bli brun. så tråkigt..

Har varit hos Rosita i stort sett hela dagen idag, vi har varit ute och gått lite, gick till lekparken och theo gungade för första gången i sitt liv! han tyckte det var jättekul=) tack rosita för en fin dag!

Imorse var jag och theo ute och gick, vi gick ner till alvesta och matade ankorna=) och idag har theo sagt mamma och pappa igen, fast inte riktat mot oss just då, men det verkar komma snart! ska bli så kul när han börjar säga mamma och pappa.. =D

näe, dags att sova lite kanske?

natti natti

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0