Dopet

14:30 började dopet, vi var nog färdiga i kyrkan vid 15:00 ungefär, då gick vi till församlingshemmet och skulle äta.
Nån konstig potatisgratäng som smakade ost och därför inte föll mig i smaken,
 och något kött som tyvärr heller inte var något för mina smaklökar.
Har kommit på att jag är väldigt kräsen ibland, jobbigt!

Vid ca. 17:30 fick vi tårta och kaffe precis innan var det presentöppning.
Olle fick många fina doppresenter, men jag gillade ju den han fick av oss mest. hade gärna fått en sån till Theo =)

Vi åkte hem lite innan klockan 19. Lagom mätt och go. Kollade lite på sommarkrysset precis, de där Kicks var ju inte mycket att hurra över.. Nä, ska lägga upp lite bilder från igår, någon från idag också.


Från igår!










Från idag!







Kanske lite många bilder på samma gång, men lägger jag inte upp dom nu så glömmer jag bara bort det..=)
Nu ska jag titta lite på TV tillsammans med johan sen ska vi gå och soooooova!

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0