ensam..

sitter hemma ensam just nu, johan är med sina jobbekompisar på fest, en på jobbet fyller 40. så jag och theo var en runda i wezet innan, var först hos pappa en sväng och hälsade på, hjälpte honom lite med hans bil. han vill att jag ska måla motiv på den nån gång=)
käkade panos goa hamburgare sen följde jag med fia o johnny till johnnys syster sabina o hennes sambo martin. drack lite kaffe o pratade, sen körde jag och theo hem.
nu sover theo gott i sin säng, och jag längtar efter johan.. ska väl krypa till sängs jag med snart.


 image1
köpte denna på ikea igår, fast den vi köpte är bara två hyllor bred. nu har vi äntligen ett riktigt databord, med bra förvaring dessutom! är jättenöjd med den=)
köpte även två små kaktusar, som jag planterade lite fint i en fin kruka.
när vi var på ikea ringde kära Elina, hon ville träffa oss så de skulle komma till ikea men de fick ju tyvärr förhinder.. så synd! hade vart kul att träffa er! får bli en annan gång, snart!


köpte en sån här lampa också=)

Kommentarer
Postat av: *elina*

jaa vi får ta o träffas snart, vi får se till och dra oss upp ! kul att du skaffat blogg ! :) pusspuss

2008-05-04 @ 08:59:15
URL: http://neagullunge.blogg.se

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0