Fin dag

var som sagt inne i växjö med Theo innan idag, så skönt väder att shoppa i! =) Var inne på H&M och köpte följande:
Till Theo: Ett par nya skor (sandaler) och en zip-tröja
Till mig köpte jag två toppar.

Var även på Guldfynd, köpte doppresent till Theos kusin Olle.
Det blev en tennkarusell som låter, med fotoram. Väldigt fin tycker jag. =)

Åkte sen till affären och handlade middagsmat, stekt fläskfilé med potatis och sås. Gott!
Vid halv fem åkte johan till kronobergshed för att skjuta, jag och Theo gick ut en sväng i det fina vädret. Matade ankorna =)
Vi gick en rejäl runda, ända ner till centrum och vände. klockan var strax över sju när vi kom hem och då var Theo dödstrött så det blev välling och sängen direkt för honom, han somnade som en stock.
Skönt nu när han somnar fastän man inte är i rummet.

Nu kom min Johan precis hem. ska joina honom framför tv:n en liten stund nu.

Lite bilder från promenaden:


jättesöt ankunge, nafsade i mina skor och var inte alls rädd


Kanadagäss



Tidigare idag. Theo är så duktig och går runt alla möbler =D

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0