Freeeeedag

min faster ringde igår och ville att jag skulle jobba idag. kan jag väl. =) lite synd bara att det är fredag kväll, men det går väl ändå.
Håller på o lagar mat  nu, potatisgratäng med korv. goooott är ashungrig nu.
ska åka och hämta jobbarbilen sen vid fyratiden.
har bestämt mig för vad jag ska ha för kläder på mig på dopet imorgon. tror jag. hehe=)

Var inne i växjö på H&M innan och köpte två kortärmade skjortor och ett par shorts till Johan.

Varmt som f*n är det ute! och varmare blir det imorgon! hur ska jag stå ut??
 *phew*


                                                           

                                                                           Tjoo!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0