goddag!

idag har vi gjort mycket! känns som mycket iallafall=)
var ute och gick imorse, johan följde också med. handlade lite på netto, gick hem. fixade lite hemma, sen åkte vi till affären igen, köpte en kontorsstol. (hade en soffa och satt på vid datorn innan hehe) fanns en kontorsstol för 299 kr på netto så den får duga ett tag.
åt pizza vid 13-tiden. bjöd hem johans syster jessica med familj, och hans systrar jennie och johanna (tvillingarna). skulle nämligen göra rabarberpaj.. gjorde två stycken, tur var väl det för hem kom det 9 personer (jessicas barn olle och ville inräknade) hehe så vi hade storfika här hemma, och mina pajer fick jag berömmelse för=)
senare kom också johans föräldrar Lena och Stefan.
Jag, johan, theo,  'Jessica, david, ville, olle,  'jennie, johanna, ellen, jesper kaj, 'Lena och stefan. det var alla som var här. =) trevlig trevligt.

Team Cans vann körslaget! Yeeahh! =D

lade theo vid halv åtta, då ville han inte ha vällingen så jag gick ner och lät honom ligga och "stressa ner" lite. tjugo i åtta gick jag upp igen och gav honom välling, sen somnade han direkt=) har vart en jobbig dag med mycket lek.

tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0