godkväll

idag har vi varit ute och gått, både jag, johan och theo. det är ca 4500 steg till johans föräldrar =) var där lite, fikade, johans mamma hade gjort suuupergod glass, måste också testa det. den var verkligen jättegod! jag gick en runda med johans mamma ner till netto, varmt och skönt väder, perfekt för promenader!
vi gick hem vid 17-tiden, började  rensa lite i en rabatt som jag ska plantera blommor i imorgon.
var ute ända till 19.30, theo satt på en filt och lekte med sina leksaker.
nu sover han som en stock, jag och johan ska väl också gå och lägga oss om en stund.
vad händer imorgon då?
johan jobbar natt denna veckan så han åker mellan 13.30-15.30.
ska ju som sagt plantera blommor men det tar inte så lång tid, har även en liten idé om att göra en ny rabatt vid ett staket vi har mitt i trädgården. (ett så kallat smålandsstaket, ca 2,5 meter) det skulle nog bli fint. får se hur det blir med det. skriver säkert lite imorgon igen.

lite bilder!
image5















Kommentarer
Postat av: *elina*

sötnosar !

2008-05-05 @ 08:53:59
URL: http://neagullunge.blogg.se

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0