godmorgon!

nu har jag och theo precis ätit lite frukost, funderar på att ut och gå om en stund.

Gårdagen:
Rosita med familj + patrik o william kom hem hit på fika, jag hade gjort rabarberpaj igen=) vid tretiden åkte jag, johan och theo hem till dom och hjälpte till att gräva i trädgården. de skulle ha upp ett skjul. igår var det asvarmt, 25 grader i skuggan här hemma. vi åkte väl hem vid 19-tiden tror jag, och GISSA vad theo gjorde. han gick själv utmed soffan och soffbordet! jag "lockade" honom med ett äpple som jag la i soffan och han gick och tog det.. han brukar vara för "feg" för att släppa taget men igår var han riktigt modig. är så stolt över honom =D
ska göra så idag också, om han vill. kanske snart dags för grindar för trappan? =) har ju inte skaffat det ännu eftersom han ändå inte kryper. filmade när theo gick igår, kan lägga upp det så snart vi fixat telefonkabel till datorn(om jag klurar ut hur man gör..). finns ju inget uttag för minneskort i denna gamla datorn..=/ har sladden hemma hos johans föräldrar och det har inte blivit av att vi har hämtat den. kanske gör det sen.
i övermorgon klipper jag mig!! =) wiie!

nehe, nu ska jag strax klä på mig och theo, sen går vi ut..

tjoo!

Kommentarer
Postat av: elina

Åh vad duktig knatten är ! :D hur blir frisyren nu då ? ;D

2008-05-12 @ 14:21:26
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0