godmorgon

mina två katter missan och orvar är fortfarande ute någonstans.. de har vart ute sen klockan 9 igår morse, och jag har inte sett röken av dom.. ='(

vad gjorde vi igår då? joo, vi var hemma i stort sett hela dagen till klockan fem, då åkte jag och theo till rosita en runda eftersom johan skulle åka ut till kronobergshed och skjuta. träffade även fia o johnny där.(hos rosita alltså...=) de ska ju passa theo på lördag då jag och johan ska på bröllop. det kommer nog gå bra, värst blir det ju för mig för jag kommer sakna honom... =)
åkte hem runt 8-tiden. nattade theo och satt sen vid datorn en stund och tittade frisyrer..
ska göra det en stund nu också, vill verkligen vara säker på hur jag ska ha det.. börjar ju bli nervös! =) ska väcka johan om en liten stund. han är ledig idag.

nää nu är jag hungrig, ska nog väcka johan nu så vi kan äta lite frukost.. =)
skriver mer senare, troligtvis efter klippningen!  ska försöka lägga upp bild också om jag hinner.

tjoo!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0