har varit ute och gått idag också.

jag och theo tog en sväng in till alvesta och tillbaka innan. johan ville ha befacin eller vad det heter, mot halsen. han har ont i halsen idag, stackaren. så jag tog theo i vagnen och traskade iväg..skönt väder, nästan på vippen för varmt. just nu är det 21 grader i skuggan här hemma. man blir så glad när det är så fint väder =)
idag blev det ugnspannkaka till lunch för mig, johan tycker inte om det så han åt pytt i panna. blääh! =)
sitter och dricker redbull nu, min stora last..
innan imorse ringde min styvfar Kent, så kul att han hörde av sig. kul att veta att han bryr sig om en. mamma är ju inte så haj på att höra av sig, nån gång har väl hänt men de gångerna är lätträknade.. lite synd. =/
näe nu blev jag på dåligt humör.. jag har alltid haft "problem" med min familj, eller rättare sagt "båda". mamma och pappa är ju skilda så jag pendlade mellan dom ganska mycket, kunde inte bestämma mig för vart jag skulle bo, i skåne eller småland? räknade ut innan att det var ca 5 år sen jag flyttade från mamma, låter mindre än vad det känns.
blir avundsjuk på alla som har bra kontakt med sina föräldrar, som kan prata med dom om allt mellan himmel och jord utan problem.. men det har blivit lite bättre nu efter att jag fick theo, nu har jag och mamma något gemensamt iallafall. det blir nog bättre ju äldre man blir.

detta blev mycket längre än vad som var tänkt, de som orkar läsa allt får gärna kommentera.

over and out

Kommentarer
Postat av: *elina*

skönt att du mår bra nu och har din egna familj ! :)

2008-05-06 @ 13:32:30
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0