iih, cp!

innan idag när jag loggade in så tryckte jag på nån knapp så bloggen flyttades till publishme.se istället för blogg.se och nu kom jag först inte ihåg vad den nya sidan hette.. haha. trög jag är.
har varit hos rosita med familj idag, vi var ute och gick en runda, fikade och hade trevligt.  theo håller på att få tredje tanden nu. han har de två främre tänderna i nederkäken och i överkäken har han tanden till vänster om framtänderna, och håller nu på att få tanden på motsatt sida.
nu ska jag gå och sova snart..

tjoo


Kommentarer
Postat av: *elina*

haha jag gjorde samma sak idag med publishme :P cp ! vill du ha hjälp med bloggdesign så säg till, jag älskar att pilla med sådant hihi pusspuss

2008-05-06 @ 13:33:50
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0