lite seg nu

Det gick bra att jobba. Var lite skönt faktiskt men missade ju roligheter här hemma.. Johans syster med familj kom hit o grillade och åkte en kvart innan jag kom hem. Kände mig en aning utanför. Så jag har inte sedan kl. 15, är lite hungrig när jag känner efter men jag väntar tills imorgon. Alldeles för sent för att äta nu, tio på kvällen. =)

Vi håller på att fylla vår 10.000 -literspool nu, har haft vattnet på sen tvåtiden och den är inte ens halvfull ännu. haha.. får se om det kanske går att bada i den imorgon. Tveksamt, men vi får se.

Vi har inte gjort så mycket annat kul idag, vi rensade lite i potatislandet innan och Theo satt på en filt med sina leksaker. Fast där blev han inte kvar så länge, roligare att hasa runt i gräset. =) 

Imorgon är det som sagt dop, Theos kusin Olle ska döpas. Hade ganska klart för mig vad jag skulle ha på mig men har börjat tveka nu, varför kan man inte vara en sån som passar i allt möjligt? Hade tänkt ha på mig en vit klänning och svarta "ballerinaskor" men uuuusch jag vet inte!! Varför måste man få sån ångest helatiden när det gäller kläder? Passar ju för f*n inte i något alls längre!  *liip*

Nä nu ska jag nog ta mig en dusch och sen smörja in mig med lite BUS... Värsta blekfisen ju. Och sola är inte lönt för då blir jag bara röd istället för sådär läckert brun som alla andra blir... Avis!

Hörs imorgon!

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: elina

du är säkert jätte fin i en vit klänning och svarta ballerinaskor !! :) en skönhet klär i allt, och du är en skönhet !

2008-05-30 @ 22:12:51
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0