morsning korsning!

godmorgon till ännu en solig dag! sitter och försöker bestämma mig för om jag ska ut och gå en sväng idag också, eller om jag ska stå och göra köttbullar? (köpte billig köttfärs igår) måste ju säga att naturen lockar mer än kladdiga köttbullar..
hihi =) en sak jag vet är iallafall att jag ska komma ihåg att ta bort leksakerna theo stoppade i tvättmaskinen nyss. det har hänt innan att jag har tvättat hans leksaker haha=)

igår när jag vägde mig vägde jag 62 kg! förra veckan stod det 64 på vågen om jag inte minns fel.. *lycklig*
nehe nu ska jag gå och äta  lite frukost, magen kurrar! skriver igen senare, så får ni veta vad som hände i
Meetballs VS Nature

haha =D

Tjoo

Kommentarer
Postat av: *elina*

jag var utan min mobil ett tag så kom vi överrens om att dom skulle dra mindre från denna månadens räkning men dom drog lika mkt ändå... o så skyller dom på autogirocentralen... ja bli galen på telenor !

2008-05-07 @ 13:36:57
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0