Morsning!

Theo vaknade 06:20 idag så det var bara att stiga upp då. Har precis tvättat ett par skor i tvättmaskinen (haha!) Kommer ihåg att mamma brukade göra det när jag var liten. Men detta var inte mitt beslut, blev chockad när mina skor kom ut. Måste ha varit Theo som lagt i dom.. Eller så gjorde hans kusin Ville det igår när dom var här. Tvättade blev dom iallafall, och tvättmaskinen verkar inte ha gått sönder.
Skorna ser helt nya ut igen, fastän dom är typ två år gamla.. =)

Satt och tittade lite på Talang 2008 igår, jäklar vilken röst den lilla flickan hade! Men som min kära vän Elina skriver i ett av sina inlägg så finns det redan en massa andra program som är inriktat på sång, då hade kines-ungen kunnat vinna för han var en jäkel på att spela piano!

Har precis varit ute och satt på vattnet igen också, får se om poolen hinner fyllas idag. den står lite snett så vi får hoppas att den inte går sönder...!

Har beslutsångest över vad jag ska ha på mig på dopet, tycker nästan att det är lite för fint med en vit klänning, tror att jag kanske ska ha shorts och ett fint linne istället. Klänningen nog lite varm nämligen, det ska ju bli 30 grader idag.. *pust*

näe får se vad det blir! meddelar sen. =)

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: elina

vad roligt !! vi pratar också syskon men jag måste ha ett jobb innan... :) men ett syskon måste hon få hehe kommer johan hjälpa till o byta blöja då om theo får ett syskon ?? ;P Pusspusss

2008-05-31 @ 17:37:31
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0