nu är datorn "ren"

Johan formaterade nyss om datorn för att få ut allt gammalt skit som inte behöver ligga och skräpa. Kan säga att datorn är en aaaning piggare nu. =)

Imorgon är det fredag. Och då är det en vecka kvar till theo blir 10 månader..=) Har ingen aning om vad vi ska göra imorgon, Johan jobbar ju såklart. Får hoppas det är någorlunda fint väder så jag och Theo kan ut och gå en sväng. Roligare att ut och gå med honom nu är för någon månad sen då han bara somnade i vagnen, nu är han vaken oftast helatiden när man är ute och går Sitter och pratar lite för sig själv och tittar med stora ögon på allt.
Jag älskar dej så oerhört mycket, Theo!
Dig också Johan!

TACK FÖR ATT DU FINNS

Jag är så tacksam för
att jag fått möta dig.
För du är speciell
och värdefull för mig.

Det som gör dig unik
finns i ditt sätt att vara,
din styrka och ditt mod
och allt som du kan klara.

Den kärlek som du ger
i omtanken om andra
ger lärdom om hur vi
ska vara mot varandra.

Du är en sån person
man lätt kan hålla kär.
Så tack för att du finns
just sådan som du är.




Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0