nu har jag och theo ätit frukost

theo åt gröt (päron-banan, -1årsgröten från nestle) och jag åt kelloggs fullkornsflingor med banan och mjölk. känner mig mätt för dagen haha=) ska ut och gå lite senare tor jag, behöver lite från affären så då är det lika bra att ta det långa benet framför det korta och gå.. som min pappa brukar säga.
Theos bula syns inte lika mycket som igår, det är lite lätt blått men annars ser det fint ut.
ska till bvc sen vid halv två, väntar med stor spänning på hur stor han har blivit..=)

skrämde upp mig själv igår när jag skulle sova. när jag var uppe i sovrummet så körde det förbi en bil utanför, och så tänkte jag att det kanske var en lettländsk bil. (folk från lettland är här ute på engaholm o jobbar)
den ena tanken ledde till den andra och vips så spelades ett mardröms-scenario upp i huvudet, att de skulle komma o göra inbrott, och att jag sprang in till theo och gömde mig med honom, men att de hittade mig.. blev verkligen livrädd! jag hatar när jag börjar få såna tankar, jag är lättskrämd. speciellt när man var hemma ensam också, fast det hade väl inte gjort någon skillnad kanske. johan är lite chicken han också, en gång när huvudströmbrytaren slog ifrån vågade han inte gå ner i mörkret och slå på den utan det fick jag göra....... haha =)

nä nu har theo hasat ut i köket och vill pilla i kattmaten. *ajjabajja*

tjoo

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0