ska in till växjö idag

ska se om man hittar någon fin doppresent till Theos kusin som döps i helgen. Theo fick ju en häftig sparbössa av min pappa när han döptes, se om jag hittar nån sån.
Ett par skor ska jag också köpa, till Theo, hans börjar bli små.. har ett par skor till men de är strl 22 och alldeles för stora. Ska väl se om man hittar nåt kul till sig själv också. =) Alltid kul att gå lite på stan.

Den 14:e Juni ska jag och Johan till Jannice & Glenn på födelsedagsfest. Theo ska vara hos farmor & farfar.
Ska bli kuul=)










 

Kommentarer
Postat av: therese

guuud vilken söt unge!! =D

2008-05-27 @ 09:24:26
Postat av: elina

Åhhh va fin du blev i din nya frisyr :D

2008-05-27 @ 15:08:54
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0