telefonkrabb

lämnade in min telefon till telenor söndagen den 27:e april,  för att mikrofonen inte funkade. fick ett sms idag om att telefonen är vätskeskadad, och att den inte går att reparera. ?? varför går inte det?!?!?  ååh blir så arg.. får ta och köpa mig en ny telefon då, för helvete!
får ju tillbaks pengar från skatten nu nästa månad, så då köper jag mig väl nån telefon.

Jag gick in till alvesta med theo idag igen, johan behövde snus så det var väl lika bra att ut och röra på sig=)
är så otroligt rastlös just nu, vet inte vad jag ska hitta på.. fick ju visserligen två filmer idag, från enjoy. men det är inte kul att kolla film ensam..='( kanske åker och handlar lite, vill ha en hårborttagningscreme som fick högsta betyg i tidningen amelia. så tråkigt att raka benen..=)


        vill ha!!

tjoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

skicka lite bilder du vill ha me till mig på msn :D

2008-05-06 @ 17:22:08
Postat av: elina

d va från mig ;)

2008-05-06 @ 17:23:44
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0