ännu en jobbig dag..

Idag har jag varit så otroligt trött hela dagen!
Theo sover lite konstigt nu på nätterna, det började för någon dag sen.
Han vaknar till och bara börjar skrika, men verkar inte vara riktigt vaken
när man ska komma och trösta.. Tror han drömmer mardrömmar eller något.
Tråkigt är det iallafall, han vaknar typ sammanlagt 10 gånger från det att vi lägger honom,
tills han vaknar på morgonen mellan 7-8. De två senaste nätterna har jag varit tvungen att
lägga honom bredvid mig i sängen, då somnar han direkt och vaknar inte en enda gång sen.

Vi gick inte och la oss förrän lite över tolv igår, och Theo ville upp vid sju,
+att jag fick gå upp tre gånger. Tredje gången var det för att hämta in honom till oss.
Där har vi nog anledningen till varför jag är trött..

Nu ska jag titta runt lite på internet, sen blir det nog sängen..
...ZzzzzzzZ...



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0