God kväll på er!

Just nu sitter jag med en kopp varm, god glögg..
Blev så förbannat sugen när jag såg glögg i skafferiet innan =)
Jag passade ju som sagt Olle tidigare idag, det gick jättebra.
Theo var jättesnäll och ville leka med honom, han gav Olle lite leksaker då och då.
Hoppas det går lika bra när hans bror/syster kommer till världen i april.
På fredag kanske jag får veta vad det är för en filur.
Hoppas de kan se vad det är för kön på vår lilla bebis!

Idag blev det potatisgratäng med stekt kassler till lunch.
Jessica och Johanna fick också smaka lite för de kom precis när vi skulle äta.
Johan åkte till jobbet vid tre ungefär, sen dess har jag och Theo inte gjort så mycket.
Vi var ute (!!) i trädgården en liten stund, sen började det skymma så vi gick in igen.
Nu leker Theo med sina leksaker, han tar delarna till tågbanan och lägger i öppna spisen..
(vi använder inte den så det är ingen fara)
Tycker han vi ska elda upp det? =)

Senare ska Theo få sig en dusch innan läggdags som blir vid 7 ikväll.
Han har bara sovit 20 minuter på hela dagen idag, så hoppas han inte är övertrött sen.
För min del så kommer kvällen bestå av tv-tittande, förlossningsakuten och
specialfall-riskförlossningar går på tv4 fakta ikväll. Tycker om såna program =)

det kanske kommer bilder senare ikväll, om jag orkar lägga in dom.
hej sålänge!



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh:) ja vill me veta nu:P Men efter du varit där så e de bara en vecka till ja ska dit. De kommer gå snabbt:)

2008-11-05 @ 18:49:34
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: elina

åhhh va mysigt, tiden går ju jätte fort ! snart halvägs ju :) du måste uppdatera direkt efter UL på fredag så man får veta om det är en liten flicka eller pojke i magen :D:D hoppas hoppas dom ser det ! pusspuss

2008-11-05 @ 20:10:07
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Anonym

självklart fixar jag det ! du får ha vilka önskemål du vill :) kan göra om hela bloggen om du vill det hihi pusspuss

2008-11-05 @ 21:23:46

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0