Godkväll!

Nu har jag och Theo varit i Växjö och handlat på Willys. (det låter som vi inte gör nåt annat..)
Gjorde en matlista för två veckor framåt, har inte så mycket pengar så vi måste snåla lite.
Då blir det mer ekonomiskt att skriva "matsedel" och handla allt som behövs på en gång.
Allt jag handlade på Willys gick på 600 kr. Inte illa för 2 veckors mat + kattsand för 100 kronor.
När vi kom till Willys så stod det 3 polisbilar och 1 "polis-suv" (lite större bil)
I den ena polisbilen satt tre utländska killar. Så det har väl varit ett rånförsök eller något kanske?

Just nu springer Theo utan blöja, ska se om jag kan få honom att kissa lite i pottan.
Dags att börja "träna" lite nu så man slipper alla blöjorna. Han har vart utan blöja i en kvart ungefär,
än sålänge har inget hänt. Vi får väl se hur detta går. =)

Nä nu ska jag inte sitta här mer.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja jätte tråkigt :( hoppas han sover hela natten i natt då !

2008-11-11 @ 18:38:24
URL: http://ww.niicol3e.blogg.se/
Postat av: emlisch

jasså, den va de? längtar till väskan kommer, hihi!

2008-11-12 @ 10:02:59
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0