godmorgon!

idag väcktes jag och Theo av att sotaren kom in och ropade "halloj" hur högt som helst.
vafan är det upplåst så är det väl bara att gå in..
Hade vi inte vetat att han skulle komma så hade det vart låst ju.
Onödigt att väcka oss tycker jag. Men Johan vaknade förstås inte.
Finns inget som väcker honom. Vi stannade iallafall kvar uppe,
ville inte gå ner när han var här.

Om en timme ska jag börja med middagen. Det blir stek och potatis idag,
och steken tar ju minst en timme på sig. fram tills dess ska jag dammsuga lite.
Det är ju sot överallt i köket nu när sotaren varit och sotat ur kökspannan...
Och johan värmde något i micron igår så den ser förjävlig ut,
måste torka ur den också för det gör han ju inte själv efter sig.




Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0