Hej..

Nu kommer äntligen lite uppdatering. Jag och Theo var ju ute och gick innan.
Jätteskönt att vara ute och gå i det fina vädret, vi gick till Netto och tittade lite.
När vi var därinne så blev jag helt yr, det flimrade och svartnade för ögonen
och jag var nära att svimma flera gånger.. Fick gå någon meter, sen böja mig ner
och "låtsas" att jag letade efter något i vagnen. Jag kunde inte bara gå ut för
jag skulle köpa mjölk, saft och yoghurt. Så när jag stod i kassan så stod jag böjd över vagnen helatiden,
tills det var min tur. jag tappade saker i golvet flera gånger, bland annat saften, plånboken och pengarna.
När jag väl var klar inne på netto så skyndade jag mig ut, och satte mig på närmsta parkbänk.
Det tog väl 20 minuter innan jag blev klar i synen och yrseln försvann. Usch!
Dags för järntabletter!



 

När vi var och hämtade ved i lördags:
 

Nu ska jag laga lite mat, ris/kassler-gryta!
tjo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0