hejhej

Har inte skrivit på evigheter, känns det som =)

Igår var jag, johan och theo och hjälpte Johans mamma att hämta ved hos johans farmor & farfar.
Theo hade sitt fodrade regnset för första gången ute, jättebra var det =)
På kvällen var vi en runda hos Rosita och hälsade på.

Idag har jag och Theo varit på Leos Lekland. Både jag och Theo hade kul!
Vi var där med Fia, Annica & Kevin, Rosita & Casper och barnen Alexander, Samantha och Melissa.
Dit ska jag fler gånger!
Efter det åkte vi till Johans föräldrar, Johan var där. Fick lite mat, var svinhungrig =)
Senare fick vi också fika, sen åkte vi hem vid fem-tiden.

Imorgon får vi se vad vi hittar på. Johan jobbar morgon denna veckan,
han lånar sin pappas bil så jag får ha vår bil. Känns skönt.
Nu ska jag sätta mig i soffan en stund, har varit igång hela dagen =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0