Hejhej..

Nu är det hög tid för ett inlägg igen. Har inte orkat skriva sen i lördags.
Lördagskvällen blev lyckad, det var ganska segt med folk men sen kom det en
 jäkla massa framåt elva-tolv. De flesta "vislanda-bor" tyckte det var kul att se mig,
vissa visste jag inte ens vilka de var, men de var glada för att se mig ändå. haha =)
Jag hjälpte min syster Fia att sitta i "inträdesbåset" och skriva lite när det kom som mest folk.
Det blev lite svårt att hänga med när man inte hörde något.. =)

Trubaduren som spelade var jättebra, han sjöng låtar som till och med jag kände igen så det var kul.
Kvällen blev ganska sen, jag kom inte hem förrän tre-tiden. Och somnade inte förrän vid fyra,
sen upp vid halv åtta då Theo vaknade. Behöver jag säga att jag var ganska seg igår? =)
Idag fick jag faktiskt lite sovmorgon, Johan tog Theo vid halv åtta så jag fick sova till halv tio. Sköönt =)

Idag ska vi kanske in till Växjö, och leta efter en julklapp till Johans pappa.
Sen kanske, kanske jag har övertalat Johan om att vi ska åka till Leos Lekland..
Men vi får se. =)



Kommentarer
Postat av: jannice

hej gumman! jag skrev en kommentar på det privata inlägget! det va så kul att prata igen! längtar tills fre då vi ses! puss

2008-11-24 @ 19:36:33
Postat av: Jenny Persson

Hej.. måste tacka för i lördags.. det var jätte trevligt..ler. Tack för att vi fick åka med dig hem.. Annars så hade jag nog frysigt mer i söndags än vad jag gjorde.. ler. Man har ju inte för mycket kläder på sig när man ska ut och röka.. ler.

Ha det bäst..

Kram Jenny

2008-11-28 @ 21:09:55
URL: http://jperzzon.spaces.live.com

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0