Idag har jag varit duktig

jag och Theo var ju inne och handlade imorse. När vi kom hem städade "vi" övervåningen.
Theo ville gärna hjälpa till, fast på fel sätt. Nämligen att riva ut allt jag plockat iordning.. =)
Men övervåningen blev städad till slut, lagom till att Theo skulle sova.
Då fick jag nedervåningen för mig själv, så det gick lite fortare att städa =)
Jag bytte även lakan i söngen, de hänger på tork nu för jag tvättade dom direkt.
Och en andra maskin är igång nu också, lika bra att passa på när jag ändå är igång.
Mitt under allt detta har jag hunnit färga håret också.
Jag har hunnit med mycket idag =)

Nu kom Johan precis hem, så nu ska jag göra mat. Risotto blir det idag.
Jag är hungrig!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Hallojsan lille plutt :P

Tänkte fråga er en sak!!! så ring mej så snart du kan! (har inte råd att ringa själv... hahaha) va fin du e på alla bilder! hur har du färgat håret? puss på dej sötnos! saknar dej

2008-11-20 @ 18:28:38
Postat av: Jannica

Va kul att du ska komma ner till klubbstugan:D Syns på lördag=)

2008-11-20 @ 21:03:04
URL: http://jaanniica.blogg.se/
Postat av: elina

hur har du färgat håret ? vilken färg alltså ? :P Pusspuss (vill du ha ny header med ULbild ?)

2008-11-21 @ 08:50:31
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0