irriterad idag..

Idag är en sån dag då jag stör mig på precis allt!
Håller på att städa lite nu, har ett rum bredvid köket som alltid är stängt
för där har vi bara en massa jävla skit som vi inte vet var vi ska göra av.
Det är så jääävla dåligt med förvaringsmöjligheter i detta huset,
en enda "inbyggd" garderob som är typ 2*2 kvm stor, och två flyttbara
garderober som vi har kläder i.Var fan ska man göra av allt??
Jag vill liksom inte ha kläder och sånt som inte används ute i boden heller.
Då blir det ju troligtvis skadat eftersom det är fuktigt där.
 Åååh är så förbannat irriterad nu!

Johan skiter ju fullständigt i hur det ser ut här också!
Nu ska jag åka och slänga lite papper som inte går att elda med.
Hoppas jag lugnar ner mig så jag kan ta tag i städningen igen sen...


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0