Jag lagar mat..

Nu har potatisgratängen precis åkt in i ugnen, så om ca 45 minuter är den klar.
Kassler ska jag steka och ha till, och kokta grönsaker. (kryss i taket =) )
Jag och Theo var ju i Växjö tidigare idag. Jag hittade ett fint långt linne som jag ska ha på mig imorgon.
Och en större bh hittade jag också. Finns inte så många fina bh:ar i större storlek är 80C typ.
Och jag fick köpa 85C idag. 75D var lite tajt runtom, och 80D var för stor.
Krångligt när man inte kan något om bh:ar, jag har alltid haft 80C innan
och aldrig behövt köpa någon annan storlek. Men nåt ska man väl lära sig =)

Åh, jag längtar till imorgon, ska bli så kul att träffa Jannice och Glenn. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0