Mina stackars ben..

Imorse innan jag skulle duscha så tänkte jag att jag skulle använda lite hårborttagningsmedel på benen,
det började bli lite dags för det. Använde Veet (för känslig hud), men fy faan!!
Under tiden jag hade det på så kändes ingenting, men när det sen skulle skrapas av med
"gummiskrapan" så sved det nåt så in i helvete!!! Jag är nu helt rödflammig på vaderna,
och det svider helatiden. Och gud, när jag skulle duscha sen efteråt för att få bort krämen,
 fyyy vattnet gjorde så det sved ännu mer.. Stackars mig..

Jag och Theo åkte till Willys i växjö och handlade för veckan,
på väg tillbaka så blev det körkorts-, och nykterhetskontroll av polisen.
Det var en ganska ung polis, som såg rätt bra ut..
Han blev chockad över att jag har BECE-kort. Detta sa han:
"nä men ser man på, har du lastbilskort också? det var som tusan. höhö."
Öh, vaddådå? Sen sa han att allt såg bra ut (vad annars?) och jag kunde köra vidare.
Haha kul att chocka poliser.. =D

Nu ikväll har min pappa varit här och hämtat ett par sängben, som Mia i Vislanda ska få.
Jag har ju ändå ingen användning för dom.
Nu hade jag tänkt sätta mig i soffan en stund.
Går det nåt bra på tv?


Kommentarer
Postat av: Josefine

gud va kul och bli stoppad av polisen,

sen att du chockar dom xD

bra Mia,

go girl.

lycka till på ultra ljudet <3

2008-11-05 @ 09:48:41
URL: http://ucansaybaby.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0