Nu syns sparkarna

Nu på morgonen när jag vaknade så låg jag kvar en liten stund i sängen,
och såg på magen att det rörde sig när han sparkade därinne.
Det både syns och känns utanpå magen nu =)

Vi kom hem lite över sju igår kväll.
Orkade inte skriva något mer igår, var så förbannat trött.
Vi var uppe hos Cia mellan 13-17 ungefär. Det tar ju strax
 över 2 timmar  att köra så längre kunde vi inte stanna.

Idag ska vi till Johans farmor och farfar vid 12:30.
Dum tid egentligen, jag brukar ju lägga Theo mellan 12-13.
Får väl se hur det går. Det finns en risk att han blir dötjurig
när han inte får sova som han ska. Senare idag ska vi till min pappa.
Måste ju säga grattis på fars dag.
Nu ska jag försöka väcka Johan, han behöver inte sova hur länge som helst..

Hur blir det i framtiden egentligen?
jag - ensam tjej, mot tre killar? =)








Kommentarer
Postat av: Jannica

Va kul=) Det är en speciell känlsa dom där sparkarna=D

2008-11-09 @ 10:57:41
URL: http://jaanniica.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad sööt han är :)

ja det ska du verkligen göra :)

2008-11-09 @ 22:08:54

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0