skogens konung

körde en sväng till affären innan vid lite i sju. När jag svängde in på vår väg så kom det ut
en stor älg ur skogen. Och då menar jag STOR!! Den sprang mot vårt hus, vek av till vänster
in i skogen precis innan. Jag var tvungen att lyssna efter ljud innan jag vågade mig ut ur bilen..
Läbbigt! Undrar var den är nu, och hoppas den håller sig borta!

Theo sover nu, efter många om och men. Var tvungen att höja upp huvudändan på hans säng
 lite med ett par gamla kassettband, för han har fått lite hosta nu. Hoppas det hjälper.
Själv håller jag på att elda lite, det var bara 20 grader härinne nu. ändå eldade vi vid 12 innan idag.
Men det är ju kallt ute nu, så då blir det till att elda 2-3 ggr per dag om värmen ska hålla sig.
Nähe, nu har jag inget mer spännande att skriva för tillfället, få se om det blir något mer skrivet ikväll.
Annars kommer det nog imorgon. =)



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0