Tandläkare?

Jag fick ett samtal för en stund sen:
"hej detta är tandvården, jag skulle se efter om du vill ha en tid hos oss,
det var ju ett tag sen sista besöket och du har ju flyttat till Alvesta."
Jag: "hej, eh, det var ett tag sen jag flyttade till alvesta.. men visst kan jag ta en tid, det skadar ju inte."
och så bestämde vi en tid den 20:e. Nu kollade jag numret på telefonen, men det var ju från vislanda!
Varför skulle jag gå till tandläkare i vislanda?? Det tänkte jag ju inte på att fråga,
hon sa liksom inte heller att det var från vislanda så jag utgick från att det var här i Alvesta!
Vill fan inte gå i vislanda när jag tillhör Alvesta! Inte med de jävla tandläkarna de har heller..
Plus att jag betalar 70 kr per månad till folktandvården,
så varje gång jag går dit så är det "gratis" eftersom jag redan betalat.
Undrar om jag då ändå måste betala i vislanda?
Nääe jag ringer när jag får lappen och avbokar..

Nu kommer snart Jessica (johans syster).
Jag ska passa hennes son Olle när hon åker in med
sina två katter till djursjukhuset, de ska få skabbsprutor.


2 dagar kvar till ultraljudet! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja nu äntligen:) hehe. Du ska snart på UL:D Skulle ni ta reda på va de e?

2008-11-05 @ 17:07:31
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0