tjoho

Just nu sover Theo. Vi har varit i Vislanda, hos Rosita. Alltid trevligt. =)
Vi var där halv elva ungefär, till ett-tiden. Theo somnade i bilen på väg hem,
som han oftast brukar göra. Skönt att åka bil =)
Nu väntar jag mest på att Johan ska komma hem. Idag kör han inte själv,
han sitter bredvid för de har en ny som ska börja där som ska köra skift med Johan.
Han heter Elvis. haha =) Så Johan är bara med och "lär upp" honom lite.

På lördag ska jag till Vislanda, de ska ha trubadurkväll i klubbstugan (vislanda summercruisers).
Johan ville inte med, så jag får åka själv. Men det gör ju inget =)
Nu ska jag hänga upp tvätt.


Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja det är väldligt bra pogram :(

2008-11-18 @ 14:14:09
URL: http://ww.niicol3e.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0