Bakar bröd =)

Mmm håller på och bakar mitt goda äppelbröd. Ska en sväng till Fia & Johnny sen, de ska få ett av bröden.
Åker om en timme ungefär, när bröden är klara. =)
Jag har fått kliande utslag på ryggen.. Fick det första gången när vi bodde i lägenheten, för typ två år sen. Sen dess har det väl kommit tre-fyra gånger. Undrar om det är nässelutslag? Det är typ som små, små myggbett som kliar som f*n emellanåt. det lindras när jag smörjer in det med en AloeVera-creme som jag har. Det sägs ju lindra hudirritationer och sånt. Får väl se hur lång tid det tar innan det försvinner denna gången.
Det kommer bara då och då, helt utan förvarning. Märkte det i eftermiddags, när jag drog handen över ryggen så var det helt knottrigt.. Lite äckligt är det =( Ska be Johan ta kort på det imorgon så kanske jag lägger ut en bild.. Kanske finns någon som vet vad det kan vara? Nu ska jag dammsuga lite. Spillde lite mjöl på golvet innan =)


Kommentarer
Postat av: johanna

hih tack:)



det låter inte så trevligt, har du kollar med en vårdcentral ilr ngt?

2008-10-20 @ 18:31:27
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0