en grej..

När fick du reda på att du var gravid? -- 12/12 -06
Blev det en chock? -- ja, eftersom jag gick på p-piller så blev jag lite chockad..
Hur gammal var du? jag var 19 då.
Hade du mycket halsbränna? -- Nja, i slutet mest, men inte annars
Spydde du mycket? -- inte i början, men från 4-5 månaden blev det nån gång i veckan
Hade du mycket foglossning? -- ingen alls
Ditt sf mått som störst? -- kommer inte ihåg, tror det var runt 34-35
Har du fått bristningar? -- ytterst lite på magen, märkte det inte förrän efter förlossningen
Trodde du det var en pojke eller flicka? -- hade ingen sån speciell känsla, men jag anade lite att det var en pojke
Vad hoppades du på? -- Pojke eller flicka kvittade, bara det var en frisk bebis
Gick du över tiden? -- nej
Födde du för tidigt? -- nja, vecka 37+4
Hur var förlossningen? -- Underbar!!
Blev du sydd? -- Lite
Dragen med sugklocka? -- nej
Hur många var inne i förlossningsrummet? -- Jag (självklart) Johan och två barnmorskor
Hade du någon nära med dig? Ja, johan.
Vilket BB födde du på? Växjö BB.
Hur stor var bebisen? 3690 gram, 51 cm lång.
Blev det en pojke eller flicka? Pojke
Vad fick den heta? Theo
Var allting värt det? Ja, självklart!! =)

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0