Fy f*n vad kallt!

2 plusgrader är det ute just nu, jag tror det var minusgrader inatt... Det är lika varmt i huset nu som innan jag eldade igårkväll, så värmen sjunker ganska fort.

 Vi måste köpa tätningslister och sätta i nästan alla fönster, för de som finns är gamla och torra. Vi ska ju egentligen inte behöva köpa det men de verkar inte vilja lägga ut mer pengar än nödvändigt på hyresgästerna här ute på Engaholm.
De målade ju om och så innan vi flyttade in, men det kan de inte ha gjort ordentligt för färgen har släppt lite överallt. Dåligt!

Jag vaknade inatt när Johan kom hem, det hade gått bra att cykla hem i mörkret. =)
Jag ska väcka honom om två timmar (vid 10)
Då ska vi kanske hyra ett släp och lasta på våra två gräsklippare, och köra ut med dom till morfar. Min styvpappa Kent hade pratat med honom och han ville gärna pilla med dom och se om han hittar vad det är för fel på dom. =)
Sen ska vi in till Moheda och hjälpa Johans syster att hämta en tvättmaskin.

Nu ska jag klä på Theo lite kläder, sen ska jag försöka bestämma mig om vi ska ut och gå, eller inte. =)

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0