Gårdagen!

Igår blev det inget skrivet här i bloggen, så jag ska berätta lite om vad vi gjorde igår..

Vid lite i tio åkte vi mot Ullared, var framme ungefär vid 12-tiden. Lite kö var det in, men det gick fort.
Där var en massa folk på Ge-Kås, men det är höstlov så det var ju ganska uppenbart redan innan,
att det skulle vara mycket folk. Vi var väl inne mellan 12-15, det räckte gott och väl.
Men det hade ju inte gjort något att vara en halvtimme till eller nåt.. =)

Nu ska jag se om jag kan komma ihåg vad vi köpte..

Till Theo:
Fleecefodrat regnset, vinterjacka, tjockare mössa
En skjorta, halkstrumpor
"timmerbil" -julklapp
"golvpussel -Julklapp

Till mig:
En lång "zip-tröja", en mammatröja
två jul-löpare, två par julgardiner, "julgrytlappar"
en väska, parfym (vanilj..=))

Johan ville inte titta efter något till sig själv så det blev inga kläder eller sånt till honom
men lite köpte han också:
50pack cdskivor och en stock snus

det blev också julklappar till Theos kusiner Ville och Olle.
Berättar inte vad. =)

Lite annat smått
julpapper, två förlängningssladdar, kattsand..
Vet inte om jag glömt något, men isåfall är det något som inte är så viktigt =)

Hemvägen blev genom Falkenberg och Halmstad,
Träffade min syster Fia en liten stund i Halmstad när hon hade rast.
Vi kom hem vid 19-tiden ungefär. Då blev det upppackning av allt.

theos vinterjacka och regnset
   

min väska


orkar inte ta fler bilder så ni får nöja er med dessa.. =)
Julgardinerna och det tar jag kort på sen när det blir dags för dom att sättas upp.

Detta blev långt, så jag får sluta här. =)
Tjoo!





Kommentarer
Postat av: Jannica

Väskan va skit snygg=D

2008-10-30 @ 23:56:02
URL: http://jaanniica.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0