Om mig

Har du bråkat med någon idag? - Nej

 

Röker du?  -njaa ibland måste jag erkänna..


Dricker du alkohol? - Nej inte nu när jag är gravid ju =)


vad drack du senast? - Äppeljuice


Vill du ha barn? - ja klart =)


Gillar du dokumentärer? - det beror på vad de handlar om


Är du sugen på något nu? - mm.. äpple


När fikade du senast? - igår, värmde ett par bullar och åt med Johan och Theo

 

Hur många hål har du i öronen? - 5

 

Brukar du bada i sjöar om somrarna? - väldigt sällan det händer. tycker sjöar är läskiga och smutsiga 

 

Har du körkort? - ja, BECE-kort =)

 

Favoritdjur? Hmm.. tycker om både katt och hund.

 

Äter du frukost? - ibland

 

Hur svarar du i mobilen? - oftast "hej det är Mia" eller liknande

 

Hur lång är du? - 170

 

Kan du laga mat? - ja, jag anser mig själv vara ganska bra på det =)

 

Snarkar du? - vissa påstår det, men jag har då inte märkt nåt. ;)

 

Hade du en bra kväll i går? - sådär, johan jobbar kväll så jag var ensam hela kvällen efter Theo somnat

 

Vad gjorde du kl 08 imorse? - gav Theo frukost

 

Vad har du druckit idag? - lite vatten, äppeljuice, mjölk

 

Vad var det senaste du åt? - hembakat bröd med ost, vid klockan sex

 

Vad är det för färg på din ytterdörr? - grön

 

Godaste glassmaken? - choklad

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Absolut!

 

Drömmer du mardrömmar? - ibland

 

Hur många kuddar sover du med? - 3

 

Morgon- eller nattmänniska? - lite både och, det varierar.

 

Är du kittlig? - jaaa

 

Stjärntecken? - Jungfru

 

Äckligaste insekten? - alla =)

 

Stökigt eller välstädat? - något mittemellan brukar det väl vara,

 

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? självklart =)

Har du varit med i en rättegång? - ja, som vittne för ca 7 år sen


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0