hej hopp

Idag är det Fredag, äntligen.. Imorgon ska jag till min mormor och morfar, glömde ju skriva det igår.
När vi hade kommit hem från Ullared i onsdags så såg jag att mormor hade ringt,
så jag ringde upp och hon bjöd hem mig, johan och Theo imorgon vid 12-tiden.
Mamma och kent skulle också komma. Morfar ville prata med Johan om åkgräsklipparen
som vi lämnade hos honom. Så vi får hoppas på att Johan inte ska ut på nåt jobb just när vi ska dit,
han ska ju jobba extra på assistancekåren imorgon.

På tal om assistancekåren, vi åkte ju in dit igår för att Johan skulle lära sig den nya datorn..
Vi fick ta med oss vinterdäcken och byta därinne, för det började snöa när johan kom hem. UUUSCH!
Tycker inte om snö för fem öre.. =( Det mesta är borta just nu, men jag hörde att det ska komma ännu mer..
Känns skönt att ha vinterdäcken på nu iallafall =)

Bara en vecka kvar till ultraljudet idag!! =)

Kommentarer
Postat av: Rosita

Vad kul att träffa hela familjen ska Fia oxå med=)

2008-10-31 @ 23:27:51

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0