hejsan svejsan..

Dagen har gått ganska fort idag. Jag bakade ju bullar tidigare idag. De blev lika goda som de igår =)
idag gjorde jag potatisgratäng och stekt kassler till middag, mums vad gott det var!

Jag och Theo var och handlade innan, var tvungen att åka in till Willys.
En av våra katter har troligtvis fått mask (blääh) så jag håller på att avmaska båda, för säkerhets skull.
Vår minsta katt (Viper) är kräsen och äter inte tonfisk som jag blandar de mosade tabletterna med.
Nisse äter det, men till Viper måste jag "bädda in" tabletten (hel) i kattgodis med kattmynta.
Den tog slut idag, och den finns inte på hemköp här i Alvesta längre. Så det fick bli Willys.
Har ju bara imorgon kvar att ge avmasknings-tabletterna (ska ges tre dagar).

Imorgon är det Fredag. Som om ni inte redan vet det. =)
Jag har lovat Johan att vi ska äta Tacos imorgon. (själv hatar jag det typ...)
Sen ska vi väl kanske hjälpa Johans syster att flytta, får väl se.

Näe nu ska jag gå och lägga Theo. Kanske skriver sen om det finns nåt att skribva om =)
Tjoo!


Kommentarer
Postat av: johanna

tacos som är så gott..mums

2008-10-16 @ 21:04:07
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: johanna

hah, men då hade du säkert det jobbigt med värmen?

2008-10-17 @ 08:52:51
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Fia

Glöm inte att du ska in en runda till växjö oxå på lördag =)

2008-10-17 @ 10:17:39

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0