Hormoner...

Japp, täppt i näsan nu ikväll igen. Lipade ett par gånger under filmen "sex and the city"
Som för övrigt var hur bra som helst! =)

Ska gå och lägga mig nu, de senaste kvällarna har jag inte gått och lagt mig
 innan tolv så jag är lite trött.. Fick en kommentar innan som jag först ska svara på!

carro
hej...ha följt din blogg ett tag nu,å tycker den är jätte kul att läsa!=)
men jag ha lite frågor hur länge har du och barnets pappa varit tesammans??
ha du ingen bild på hela familjen?skulle vara kul å se!!
du behöver inte svara på frågorna om du inte vill::
ha en bra dag!!

Svar till Carro
(och er andra som kanske undrar samma sak =))

Vad kul att du tycker om min blogg! =)
Jag och Johan blev tillsammans när vi gick i trean på fordonsgymnasiet,
 här i Alvesta. Det var den 28:e September -05, så det var tre år för en
månad sen ungefär. Har tyvärr ingen bra bild på hela familjen,
ska försöka fixa det så ni får se oss tre tillsammans =)

Vem är du då, och hur hittade du till min blogg? =)





Kommentarer
Postat av: elina

aa det är nog bäst att ta det en annan helg :( är helt slut efter denna jobbedagen... det får nog bli en vila upp mig helg :0/ men hoppas självklart att ni kan komma en annan helg ;) pusspuss

2008-10-24 @ 22:18:16
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: carro

tack för jag fick svar på min fråga!ja det skulle vara kul att se en bild!jag kommer från kalmar,jag har följt din blogg ett tag så jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hamnade här=)men jag har ett par sidor av ungar mammor som jag bruka läsa å det är ju bla din!ha det bra!

2008-10-28 @ 15:48:47

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0