Jobbig dag..

idag är en sån dag då jag helst skulle vilja ligga i sängen och sova.
Känner mig så totalt slut idag, det är väl vädret som satt spår kanske.
Får försöka se till att göra något senare, kan ju inte vara hemma hela dagen.
Inte så kul för Theo heller att ha en så trött mamma..

Helst av allt skulle jag vilja vara en sån som tycker om att vara ute,
vilket väder det än är. Men nu är jag ju inte det,
jag hatar att vara ute när det är kallt, blåsigt, regnigt eller snöigt...
Jag tycker bäst om Våren och slutet på sommaren, då är det lagom varmt.
För jag tycker inte om när det är för varmt heller...
Jag vet, jag är omöjlig.. =)

Jag har precis diskat, ska snart hänga upp lite tvätt och sen vid lite över två ska jag börja med maten.
Johan ringde nyss och sa att han kommer hem vid halv tre ungefär.
Joel kommer också sen. Han och Johan ska in till Assistancekåren.

Nu vaknade Theo så jag ska upp och hämta honom =)

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0