Lite tankar..

Jag har börjat tänka lite på framtiden, hur det kommer att vara att ha två småbarn att ta hand om. Man har ju hört både fördelar och nackdelar, så jag känner mig lite smått nervös faktiskt, även fast det är lite mer än 6 månader kvar till bf.

Och förlossningen, hur blir den? Hoppas det går lika smidigt som med Theo.
 Fast det kommer ju kanske gå snabbare =)  Jag längtar verkligen dit, men vem gör inte det?
 Att föda barn är verkligen en livsupplevelse som alla borde få vara med om.

Jag vet att jag är ute i god tid, men jag har redan börjat fundera på namn. När jag var gravid med Theo så hade jag två alternativ. Theo, om det blev en pojke (vilket det blev), och Emmie om det skulle vara en flicka. Jag har just nu ett namn som jag tycker är fint och låter rätt bra ihop med Theo. Vad tycker ni om Inah? Men måste ju hitta pojknamn också, och något mer flicknamn. Ska titta på lite olika namnsidor och skriva ner de jag tycker bäst om, och sen ska jag be Johan skriva ner dom han tycker om också. Har ju som sagt lite tid på mig så det är ingen brådska ännu. =)

Jag längtar till besöket hos barnmorskan den nu den 13:e, då ska vi äntligen få höra på hjärtljuden.
Och ultraljudet den 7:e november!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0