Måndag

Först måste jag börja med att säga grattis till min pappa, som fyller år idag.
Idag är det också exakt ett år sen som Theo döptes.

Jag sov så himla bra inatt, det var riktigt jobbigt att vakna när Theo ville upp.
Men jag hade ju klart blivit tröttare om jag hade somnat om och sovit längre.
När vi kom ner var det bara 19 grader, så jag började elda.
Nu har det väl stigit till 22 grader tror jag.Allt under 22 grader är
kallt när man legat under ett varmt täcke hela natten =)

Denna veckan jobbar Johan morgon, vilket betyder att han har bilen.
På onsdag är han ledig, då kanske vi ska åka till Ullared! =)
Får väl se hur det blir.

Nu ska jag äta frukost, för det har jag inte gjort ännu.























Kommentarer
Postat av: elina

åh vad roligt med ullared I LÖÖÖÖV ULLARED OCH GE-KÅS ! ;D haha

2008-10-27 @ 12:14:39
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättekul åka dit fast inte på höstlovet.....

2008-10-27 @ 15:04:20
Postat av: Martina

Hej :)

var ni i ullared i dag ? :)

vi får ta att komma ut till er en dag snart, jag och jonas flyttar jue med snart då är ni välkomna :) kram

2008-10-29 @ 11:23:31
Postat av: elina

dom fick komma hem igår men ska tillbaka idag och ta prover men ser det bra ut är allt som vanligt :) så vi hoppas på det hehe



när vi va i ullared så var vi där när dom öppnade sedan är vi klara vid 10tiden och hemma vid 13 tiden :) det tycker jag är ganska skönt. Det blir ju bara mer och mer folk ju senare på dagen det blir :P köpte ni mkt ? berätta vaaad och bilder ;D hihi pusspuss

2008-10-30 @ 09:24:28
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0