Ny vecka

Jag och Theo har precis varit på Willy´s och handlat för veckan. Skönt att ha det gjort.
Nu ska vi bara vara hemma tror jag. Finns inte mycket annat att göra.. 

Igår var vi på Ikea en sväng, köpte en grind, tvättsäck, gardinstång,
en låda till Theos leksaker,skåplås (de jag hade innan gick sönder)
Mycket mer än så var det väl inte. Jag funderar på om jag ska sätta upp grinden in till Theos rum,
för trappräcket är i vägen så det går inte ha det ovanför trappan som vi hade tänkt. Lite synd.
Jag tog upp lite leksaker på Theos rum också, det började bli lite fullt här nere.
Förresten, de hade gjort om på Ikea så man kunde scanna in sina varor själv och betala, det var kul =)

Nä, om jag skulle försöka få något gjort här hemma.. har ett väggskötbord som vi fick av Johans syster,
 det kanske jag kan sätta upp. Om jag bara kan bestämma mig för vart jag ska ha det =)
 Det blir nog på toaletten på övervåningen, där är ingen våtrumstapet som kan bli förstörd..
Det hade varit så smidigt att ha det på toaletten nere så man slipper springa i trappor helatiden..
Ska nog ringa Johan och fråga vad han tycker.

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0