sitter och tråkar

Det känns som att klockan är mycket mindre än vad den är. Typ 7 istället för ca 09:30.. Trött..
Om en timme ungefär ska jag väcka Johan. Vaknade inte igår när han kom hem
så jag vet inte vid vilken tid han kom. Men han låg och sov vid 2-tiden iallafall,
då vaknade Theo till så jag fick titta till honom.
Han pratade nog bara i sömnen, min lille fis, för han sov när jag tittade in genom dörren.

Idag är jag i vecka 15+3. Tiden går, om än sakta...
Om lite mer än två veckor är det tid för Ultraljud, längtar såå!
Det ska bli så kul att få se bebisen!
Jag har kommit fram till att det inte var bebisen jag kände för någon vecka sen,
 när jag skrev om det.Tror mest jag var så inställd på att jag skulle känna bebisen tidigare,
så jag "tog fel".Tror det var en nerv jag kom åt som flyttade på sig eller något,
eftersom det endast kändes så när jag tryckte lite lätt på magen, aldrig annars.
 Men NU känner jag bebisen, det känns mest som lite fladder,
typ som om någon drar en liten fjäder och kittlar på insidan av magen.
Denna gången är jag säker. =)

Idag blir det fisk till middag. Kan ju inte låta min intelligens sjunka alldeles för lågt,
så jag måste passa på att "fylla på" lite =)
Nu ska jag gå upp och klä på Theo, han har fortfarande pyjamas på sig. jag också. =)

Tjoo!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej mia!,

jo det är kanon med mig,

nej jag har inngen annan blogg.

denna bara =)

2008-10-21 @ 13:20:54
URL: http://ucansaybaby.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0